Motocross

Radan aukioloajat on sovittu Jämsän kaupungin liikuntatoimen, sekä Miekkaanpetäjän hautausmaan kanssa ja niitä tulee ehdottomasti noudattaa.

Radan aukioloajat:

Arkisin klo 9-20

Lauantai klo 15-20

Sunnuntai klo 12-20

Ratamaksut kaudella 2024

Kausi120€
Perhe päivämaksu max 3 pyörää30€
Päivämaksu20€

Jos ratamaksua ei ole maksettu tarkistuksen yhteydessä, peritään tarkistusmaksu 100€

JSMK:a edustavat motocrossin kisakuskit saavat ratamaksun ilmaiseksi. Toimita tosite lisenssimaksusta jäsensihteerille.

Alle 85 2t sekä 150 4t - pienet pyörät (alle 16v.) saavat ajaa ilmaiseksi miniradalla!
Miniradalla ajo isoilla pyörillä ja mönkijöillä tms. on KIELLETTY.

Ratamaksu oikeuttaa moottoripyörällä ajamiseen motocrossradalla radan aukioloaikoina. Kuljettajan tulee itse varmistaa aukioloajat ja poikkeukset seuran nettisivuilta.

Ratamaksun voi maksaa seuraavilla tavoilla:

• Ratamaksutilille (FI20 5091 0340 0747 89) ennen radalle menoa. Viestikenttään tulee laittaa kuljettajan nimi ja ajopäivämäärä. Kuitti maksusta pitää olla radalla mukana. (Kausimaksua maksaessa tulee käyttää viitenumeroa 5115)

Varaudu esittämään maksukuitti tarkastuksen yhteydessä.

Ratamaksuja EI myydä crossiradan kioskista

Haaralankankaan motocrossrata

Haaralantie 135, 42100 Jämsä

61°53'59.5"N 25°06'46.4"E

Radan kunnostuksesta huolehtii motocrossjaosto. Radan kunnossapito- ja kehittämiskustannukset katetaan ajajilta perittävillä ratamaksuilla. Ennen ajamista, tutustu tämän sivun tietoihin huolella.

Ratavastaava:

Mika Tamminen             puh. 040 5391538

JSMK:n motocrossrata sijaitsee Haaralankankaalla, aivan Jämsän keskustan kupeessa. Kerhon motocrosstoiminta on vilkasta, sarjaharjoituksia ajetaan kesätiistaisin klo 18.00 (heinäkuussa tauko).

2014 valmistui kerhotalo. Rata-alue palvelee jatkossa kaikkien MP-lajien harrastajia.

Motocrossradalla ajaminen on mahdollista kenelle vain.

Rataa vuokrataan myös kokonaisuudessaan ulkopuolisille. Tällöin se on kokonaan suljettu muilta kuljettajilta. Myös rataa vuokrattaessa täytyy ajoaikoja noudattaa. Rata lanataan aloituspäiväksi kuntoon vain erikseen sovittaessa + 200€.

Crossiradan vuokrahinnat

Koko viikonloppu750€
Lauantai tai sunnuntai500€
Arkipäivä (ma-pe)400€

Kerhotalon hinnasto

Kerhotilat (sauna ja kokoustila) 200 €/ pvä + 80 € siivous

Kokoustila 1-3h 50 €

JSMK:n jäsenille hinnoista pois -50%

Yöpymispaikka radalla omassa autossa:

• sähkö ja suihku: 20 € / auto
  • sähkö, suihku ja sauna: 30 € / auto

Muille kerhoille

Rata-alue + kerhotilat lauantai tai sunnuntai 600 € / pvä

Rata-alue + kerhotilat ma-pe 500 € / pvä

Lanaukset erikseen sovittava, ei sis. hintaan

Saunamaksu, jos lämmitetty, 5 € / saunoja. Järjestetään saunatilaan lipas maksua varten. Saunaa voidaan lämmittää tarpeen mukaan.

Satelliittikuva 2015

Ajo-ohje

Crossirata sijaitsee Myllymäen teollisuusalueen läheisyydessä Mänttään lähtevän tien sekä Jämsänjoen länsipuolella kulkevan Jämsän ja Jämsänkosken välisen tien välissä vasemmalla puolen Haaralantien varrella. Jämsän keskustasta noin 5 kilometrin jälkeen käännytään vasemmalle Haaralantielle Betoni-Sampo-, FK-rata- viittojen kohdalta heti vasemmalla olevan hautausmaan jälkeen. Tätä tietä kuljetaan runsas kilometri kunnes mikroautoradan jälkeen käännytään jälleen vasemmalle Ritarinkangas- kyltin kohdalta. Seuraavasta risteyksestä edelleen oikealle, jolloin oletkin jo radalle vievällä sisääntulotiellä etkä voi enää eksyä. Jämsänkosken suunnasta tulevat pääsevät radalle samaan reittiä, mutta Haaralantielle käännytään nyt oikealle. Mäntän suunnasta tulevat löytävät radalle, kun kääntyvät noin kilometri ennen Jämsänkoski-Jämsä- tien risteystä oikealle Betoni-Sampo- , FK-rata- viittojen kohdalta. Seuraavasta isosta risteyksestä vasemmalle ja 500 metriä kunnes käännytään oikealle Ritarinkangas- viitan kohdalta.

Juhla- ja pitopalvelu Ritarinkangas Oy

Crossiradan läheisyydessä tilauksesta saatavilla ruokailut, myös kilpailujen aikaan.

• Toimiala Pitopalvelut ja catering, myös majoitusta pienille ryhmille, kysy tarjousta
  • Lähiosoite Haaralantie 133, 42100 Jämsä
  • Y-tunnus 2703917-5
  • Puhelinnumero 040 825 6587
  • Sähköposti olli.hautaniemi@gmail.com

VALKOINEN LIPPU = ENSIAPURYHMÄ RADALLA

Motocrossradalla ajaville

Vapaaehtoinen ilmoitus mahdollisia onnettomuustilanteita varten

Kysyttävät tiedot: Nimi, Puh.nro ja ajoaika (lomakkeen täyttöpäivänä)

Lomakkeen tietoja ei käytetä muuhun tarkoitukseen.

Ajoaika tänä päivänä klo